Si marxo de cap de setmana o vacances, he de continuar pagant?
Si, haurà de continuar pagant per mantenir la reserva de la plaça i l'habitació.
Si, haurà de continuar pagant per mantenir la reserva de la plaça i l'habitació.
Si, tenim un servei de bugaderia. Únicament heu de portar la roba marcada de casa amb el vostre nom. Nosaltres farem un inventari a l’ingrés i ens encarregarem de mantenir la roba neta i planxada durant la seva estada.
Si, ens encarreguem de canviar-les de manera regular (generalment, les tovalloles a diari i la roba de llit amb freqüència setmanal).
Si, sempre que hi hagi espai suficient per moure’s sense dificultat. Seguint aquesta premissa, també podrà endollar la seva nevera i TV.
Si, tenim habitacions dobles i individuals. Pot consultar disponibilitat i tarifes trucant . En quant a les tarifes, sempre es pot posar el telèfon i correu de contacte per demanar la informació
Per moltes persones, suposa un gran esforç la selecció del millor centre. Tot i que la millor opció serà la que s’adeqüi a les necessitats de la persona que va ingressar, us aconsellem tenir en compte els següents punts: Que el centre disposi de personal sanitari titulat (metge, equip d’infermeria, [...]
És el web que permet a la ciutadania disposar de la seva informació personal de salut, serveis i inclou també la informació que s'ha generat per l'atenció sanitària que us hagin prestat en algun dels centres assistencials públics. També permet realitzar tràmits i gestions en un entorn segur. Per garantir [...]
El transport sanitari no urgent es fa, preferentment, amb transport col·lectiu, excepte que el metge indiqui el contrari. El servei d’Admissions s'encarregarà de sol·licitar el servei a l'empresa que gestiona el transport sanitari. Per a més informació
És molt important que tingueu actualitzades les vostres dades personals, ja que és la manera que tenim de contactar amb vosaltres i informar-vos de les visites i intervencions programades. Les podeu actualitzar al Servei d'Admissions de la Fundació Hospital de Puigcerdà.
Us podeu adreçar a la Unitat d'Atenció al Client